Hett.

Jag har märkt en viss, ska vi kalla det attityd, mot ett blogginlägg som jag skrev för ett par dagar sedan, närmare bestämt i söndagskväll. En del personer verkar ha fått för sig att 37.3 graders feber inte är mycket. Det kanske inte är det för er men för mig, som alltid har runt 0.5 graders undertemp, så är det det. Tänk er, alla ni som har så kallad "normal" kroppstemperatur, dvs. 37 grader, om ni hade haft motsvarande högre kroppstemperatur skulle ni ha legat på 37.8. Hoppsan, helt plötsligt är det ju lite mer "riktig" feber vi pratar om, eller räknas inte det heller kanske?
Man har ju alltid feber så fort man ligger över 37.0 (vilket ska anses som normalt, hur man nu definierar normalt...) men sen är det ju en annan femma hur dåligt man mår när man har feber. Men det var ingen som nämnde något om hur dåligt jag mådde när jag hade 37.3? Nej, just det. xD
Vad jag vill ha sagt med detta är att när jag har 37.3 graders feber, då är jag sjuk.




Dagens låt: Moonsoon - Tokio Hotel

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0