Jag borde kanske uppdatera?

Tydligen hade jag påbörjat ett litet utkast till en blogg för en fem dagar sen, sådär. Blev visst inte så mycket av det... Jag var antagligen för trött för att slutföra den enda rad jag hade lyckats pränta ner.
Så har det varit varenda kväll denna veckan. Har varit jättetrött av allt nytt, alla nya människor och nya intryck, trots att dagarna inte har varit superlånga. Men jag är ju inte den enda som inte uppdaterat min blogg varje dag så jag är i gott sällskap. :)

Anyway, eftersom de flesta av helgens planer blivit inställda efterhand så har jag ägnat väldigt mycket tid åt att sitta med näsan i skolböckerna. Jag vill helst inte komma på efterkälken redan från början! Dessutom har det varit riktigt höstväder med gråa moln, regn och rusk så det har varit perfekt att sitta inne och kura. Precis sådant väder som jag längtat efter i flera veckor! Jag tycker verkligen om hösten och har längtat ovanligt mycket efter just hösten i år. Sommaren har känts otroligt lång, trots att jag spenderade hälften av den med att jobba!

Egentligen har jag inget särskilt att dela med mig av, jag ville mest ta en paus från läsningen om Freuds psykoanalys. Yes, psykologi all over again! Jag stör mig lite på att jag inte hittar anteckningarna från psykologi-lektionerna på gymnasiet, de hade varit till stor hjälp nu, och jag är helt säker på att jag sparat dem. Men var har jag lagt dem?!

Förresten, är det lite fel av mig att ha en liten crush på James May i Top Gear? Ja menar, spana in det här! xD




Dagens låt: So Long - ABBA


Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0