Allt på en gång!

Vaddå snacka om att allting händer på en gång?! Snabb sammanfattning;

Lördag: Upp tidigt för att göra högskoleprov som faktiskt gick rätt så bra! Hade mer än hälften rätt så det sammanlagda resultatet blev nog bättre än sist vilket var målet med att göra det en andra gång. Åt lunch med Sarah och det var störigt mycket folk i Ystad men vi lyckades hitta ett litet bord på Maria cafét i alla fall. När provdagen var avklarad så mötte jag upp Maria och Karin och hängde med dom en timme eller två. Massa snack, massa tjat om Hultsfred osv. As usual! ;D Sen drog jag hem till Sarah för käk och The Mist med hennes kompis Annika. Snacka om att jag var trött och att ögonen gick i kors när jag körde hem halv elva!

Söndag: Upp "tidigt" för näst-sista jobbdagen. Klantisen Malin hade glömt att ställa om klockan så höll på att komma en timme försent men fick istället stressa som in i hemmavid. Stupade i säng när jag var hemma igen klockan elva.

Måndag: Inte lika mycket stress men däremot lite nervöst inför en anställningsintervju som skulle hållas i Skurup på eftermiddagen. Men det gick bra och bredvidgång är redan inbokad till på fredag! :D Efter intervjun körde jag hem som en blådåre, bytte om och for sedan vidare mot det sista, något förkortade, jobb-passet. När jag hade varit på jobb ca en timme började känna mig tjock och raspig i halsen, lite febervarm och tung i huvudet. Fick sluta tidigare och var hemma redan kvart i tio. Kunde inte somna p g a allt så jag kollade på Hip Hip Hora och citerade alla repliker istället. "Men hallå, på en catwalk!"

Tisdag: Vaknade halv sex efter fyra timmars sömn och insåg att det inte skulle bli någon bio med Marie denna dag. Buhu! Låg i sängen och kollade på Storm Chasers, A Walk To Remember och massa kassa talkshower i flera timmar. Sen ringde jag Sarah! :D Efter det ringde alla mig; det och det mötet är flyttat, bredvidgång på fredag mellan 07:00 och 14:00 (!!) och jag vet inte vad. Överväger starkt att stänga av mobilskrotet för resten av dagen.

Så, här är läget nu. Klassisk Malin-feber á la 37.3, hur mycket snor i näsan som helst och värk i bihålor/huvud/lungor. Men jag är ändå på ganska bra humör men jag har ingen aning om varför?




Dagens låt: Folding Stars - Biffy Clyro

Åsikter?
Författare: Marie

Ja, var synd att det inte blev någon bio, och fika också för den delen, har ju en del att dela med mig av på en viss front ;) Men ja, inget att göra åt, får väl bara rannsaka våra kalendrar igen och hitta en ny dag, snart!(: Puss och kram

2009-04-01 @ 16:29:04
URL: http://shantaram.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0