Übertrött...

Hur trött kan man vara, egentligen? Fick jobba över en halvtimme igårkväll och det är otroligt hur mycket en sketen halvtimme kan göra. I bilen på väg hem käkade jag chokladkex, hade ingen jacka på och ingen värme för att hålla mig vaken. Undrar om min arbetsgivare är medveten om att det är olagligt att köra uttröttad? Tur att jag inte brukar stöta på några poliskontroller på hemvägen. När jag körde genom Ystad fick jag ett plötsligt infall att leka fjortis och skruvade upp volymen till max. Jag tror att min gamla Ford från -94 faktiskt fick till ett rätt så schyst dunka-dunka men, jag lovar, så gör jag bara när jag är trötthets-påverkad och kör genom ett i princip helt dött Ystad. :D


Sorry. I don’t have any leeches on my speed dial. - Jacob Black





Dagens låt: Decode - Paramore (Official Twilight Soundtrack)

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0