Lycka på flera plan

Idag har det varit en ganska händelselös dag. Som vanligt får jag aldrig tag på folk när jag ringer, det är alltid telefonsvarare hit och telefonsvarare dit. Men, jag åkte och hämtade mitt paket i Skivarp idag innehållandes Grey's Anatomy, Sex and the City och A Walk To Remember. Inga fler kvällar fulla av dålig tv, yay! SATC-boxen är underbar, jag får en varm känsla i magen varenda gång jag tittar på den...

På tal om tv, har ni sett 'Familjen Annorlunda' på tv4 någon gång? Igår så var det en hel del snack om hur föräldrarna får tid över för varandra trots att dom har så många barn. Ett av dom lite äldre barnen i den skånska fembarns-familjen i Staffanstorp sa då så här: "Pappa tycker om mamma. Och mamma tycker nog om honom med!" Vilken tur då! xD

Ikväll blir det Grey's-maraton!

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0