Ja till Skånemejerier!

Som skåning känner jag mig ganska upprörd över att Coops ledning bestämt sig för att ta bort Skånemejeriers varor ur sitt sortiment och jag antar att det är fler än jag som känner så. Jag fick ett mejl av mamma häromdagen med en länk till en protestlista på nätet där man kan skriva på om man vill ha kvar Skånemejeriers produkter i affärerna, och det gäller inte bara på Coop. Varför ska Arla få monopol på den marknaden? Se hur det är med Systembolaget; svindyra grejer och tjugoårs-gräns! Skriv gärna på, alla! Länken hittar ni här.

Jag har gjort om här på bloggen som ni kanske har sett. Jag tyckte det var dags för ett lite mer vårigt stuk på färgerna, det är ju ändå mars nu!




Dagens låt: Tim McGraw - Taylor Swift

Åsikter?
Författare: Maria

Men malin, vi har ju pratat om det här! Ingen jävla bojkott! Vi gillar coop :D

2009-03-12 @ 17:59:29

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0