Indefinite hiatus.

Japp, bloggen är nerlagd på obestämd tid p g a den senaste månadens enorma mängd skräp-inlägg författade av mig. Beslutet fattades efter konsultation med en nära vän och kommer gälla ända tills att jag själv upphäver det. Påtryckningar från allmänheten kan komma att förlänga beslutet (alltså inte påverka det, f-ö-r-l-ä-n-g-a, så tänk på vad ni säger).
Innan jag avslutar tänkte jag bara tipsa er om en liten grej; gå och se Slumdog Millionaire! En av dom bästa filmerna jag har sett på flera år. Det finns inte ord nog för att beskriva den, bara SE DEN!

Ha ett bra liv.




P.S Fel låt vann ju Melodifestivalen. Vad fan hände med Alcazar?!?!? Och den internationella juryn totalfloppade ju, hur många poäng gav den till operabruttan egentligen?

Åsikter?
Författare: Marie

Kommer bli bra detta (: Ser framemot när du startar bloggen igen, när det nu än blir (: Kram

2009-03-15 @ 12:22:29
URL: http://shantaram.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0