Helsingborg.

Jag hade förresten en underbart kul helg i Helsingborg! Jag, Karin och Maria hängde på Väla på lördagen och handlade lite grejer, hälsade på på Marias jobb och lite sånt där kul. Karin åkte iväg medan Maria och jag chillade med vitt vin och hamburgare. Bästa kombinationen, haha! Sen åkte vi vidare till Jacque och sjöng ABBA Singstar innan vi drog till Utposten. Nattamat, bussresa och sen i säng vid halv tre-tre. Ett helt lagom lördagsäventyr, med andra ord!
Söndagen bestod endast av chill framför tv:n med massa Scrubs och te innan jag tog tåget hem igen. Värd helg! :D

Det hände en massa grejer som jag tänkte flera gånger att det här måste jag skriva i bloggen! Synd att jag har glömt allt bara.





Dagens låt: Corrupted - McFly (For old time's sake!)

Åsikter?
Författare: evelina

dit ska jag nu ju:)

2009-03-10 @ 14:10:08
URL: http://suzi9mm.blogg.se/
Författare: Maria

Jaa, HULTAN BLIR DET!!! Woho, fan va kul vi ska ha!! No turning back now! En fantastisk bra helg helt enkelt. Får en att inse att vi borde ses oftare! Take care Chelsea!

2009-03-10 @ 22:07:49

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0