Grey's Anatomy.

Varenda gång jag ser detta program blir jag sugen. Jag blir så sjukt sugen på kaffe! Meredith, Christina, McDreamy och dom andra springer jämt, jämt, jämt runt med en kaffe i handen, dom slänger i sig kaffe på morgonen när dom stressar iväg till sjukhuset. Alltid detta kaffe.
För att jag inte ska krypa ur mitt skinn så måste jag dricka en kopp, innan jag börjar titta, så att koffeinbehovet är tillfredsställt. Annars måste jag pausa och sätta på kaffebryggaren så fort den första latte take away-en dycker upp i rutan. Jag lovar!

För övrigt är helgen fullbokad av trevligheter! Imorgon åker jag tåg till Helsingborg och mina favorit-tvillingar för lite skoj, stannar till söndag och sen lutar det åt SATC-maraton när jag kommer hem. Om jag kan slita mig från Grey's vill säga... På måndag blir det att stressa till AF och sen jobba. På tisdag är det så äntligen dags; Slumdog Millionaire med Marie! Har längtat efter den filmen. Och Marie såklart! ;D En fika på Espresso House står även på schemat den dagen. Kulkul!

Ha en trevlig helg!




Dagens låt: New Shoes - Paolo Nutini


Åsikter?
Författare: Marie

Jag längtar också!! Tanken på tisdag och Slumdog får mig att glömma för bara ett ögonblick att jag ska upp halv sju imorgon för att jobba :) Men du har väl inte glömt att boka biljetter hoppas jag :P

2009-03-06 @ 20:31:49
URL: http://shantaram.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0