Gissa vem som är tillbaka?

Nu kan jag inte hålla mig längre. Det är, i princip, en vecka sedan jag senast skrev i bloggen, eftersom jag inte räknar det allra sista inlägget, då berättade jag ju bara att jag skulle låta bloggen vila ett tag. Jag har inte ens loggat in för att "kolla läget" utan det har varit total avhållsamhet och det har faktiskt känts bra! Men det verkar som om mina få läsare ändå har saknat mig och väntat på att bloggen skulle komma tillbaka för enligt statistiken så var det elva personer som hade varit inne på min blogg igår. Roligt!
Under veckan som gått så har det dykt upp tusen grejer att skriva om, bara för att jag har haft blogg-uppehåll givetvis! Och naturligtvis har det mesta redan hunnit försvinna ut ur mitt huvud så ni får väl hålla till godo med det lilla som faktiskt har stannat innanför pannbenet.

Jag har fått grym Twilight-längtan! Jag vill att DVD:n ska släppas nu. Nu, nu, nu! Orka vänta till den 29 april?! För att stilla mitt begär så läser jag om New Moon (min favoritbok i serien), hoppar över alla sidor om Edward och koncentrerar mig på delarna med Jacob. I run with wolves, ni vet! ;D
Självklart är jag även grymt sugen på filmen New Moon! Jacob spelas ju av skådespelaren Taylor Lautner och ett litet smakprov på hans åttapack (!!!!) kommer här;



Den som inte behöver en kastrull räcker upp en hand! Ett litet tips är att söka på "taylor lautner new moon" på youtube så får ni se hela videon där han flexar musklerna också. Yum!

Annars så är jag snart inne på min sista jobbvecka och det ska bli skönt att sluta! Jag sa till någon att det kommer kännas som att ta studenten igen när jag kör därifrån för sista gången och jag kommer inte sakna det ett endaste litet dugg. Jag misstänkte ju innan jag började där att jag skulle ångra det beslutet nästan direkt och visst blev det så! Det var ju kanske tur att det var jag själv som sa det och inte någon annan...

Nej, nu måste jag gå och äta lunch. Har nämligen ett stort hål i magen! Jag lämnar er med dagens låt as usual. Ciao!




Dagens låt: Never Think - Rob Pattinson (Twilight Official Soundtrack)

Åsikter?
Författare: Sarah

Yay!!!

2009-03-20 @ 16:36:30
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/
Författare: Marie

Trodde faktiskt att du skulle klara dig längre ;P men det är helt klart kul att ha dig tillbaka! :D

2009-03-22 @ 21:26:42
URL: http://shantaram.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0