Banken.

Jag hade ett ärende på banken i Skurup idag. Eftersom det har skett några bankrån där så är dörren "låst" och det brukar stå en säkerhetsvakt placerad vid ingången. Det har alltid varit olika vakter när jag varit där men alla har varit minst lika heta... Jag vet inte om det beror på uniformen eller vad det men jag har nästan blivit lite svag i knäna varje gång jag har passerat dom i entrén.
Problemet är ju att det inte är särskilt ofta som jag har bankärenden och banken är inte direkt ett ställe som man bara kan svänga förbi och titta runt lite på. Jag måste komma på fler ärenden så jag kan gå dit snart igen! Jag har funderat på att låtsas ha problem med dörren nästa gång, fast jag vet precis hur man ska göra för att ta sig in, så att vakten måste komma och hjälpa mig... Annars kanske jag borde gå dit och "hänga", förresten. Det skulle ju se lagom misstänkt ut och går jag dit tillräckligt många gånger kanske dom tar in mig för förhör... Grrr!





Dagens låt: Honey, Honey - ABBA

Åsikter?
Författare: Anna

haha ja snälla, gå dit å häng lite! ;D

2009-03-03 @ 12:10:21
URL: http://enbildochentanke.blogg.se/
Författare: Kicki

haha ja häng du lite vid banken! :P



tack vännen! nu är jag gammal vettu. ;)



ja glassen är så farligt god. men jag ska börja mitt nya sundare liv (för tusende ggn) i veckan så jag måste äta upp den fort. ^^,

2009-03-03 @ 12:15:12
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/
Författare: Anna

haha, men jaa :D do it! vad gör man inte liksom? :P

2009-03-03 @ 14:23:21
URL: http://enbildochentanke.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0