Arg.

Förra veckan trodde jag att mitt jobb förstörde mitt liv. Det är ingenting mot hur det förstör mitt liv nu. Imorse vaknade jag och kände mig kass. Jag åkte till AF som ett test för att se hur det var att vara uppe och röra på mig och jag kände direkt att det här funkar inte. Ringde och sjukade mig på jobb, talade in ett meddelande på en telefonsvarare och får lite senare ett argt samtal tillbaka. "Hur fan tror du att jag ska få in något folk idag? Morgonassistenten var också sjuk" och bla bla bla. Nu kanske jag måste åka och jobba, trots att jag mår dåligt, p g a att morgonassistent var sjuk. HALLÅ?! Hur jävla fel är inte det? Jag blir återigen straffad för att någon annan inte kommer. Fy vad jag längtar till den 31!!!

Åsikter?
Författare: Emma

Whoah, vad hemskt att få ett sådant argt samtal! Usch.

Men heja dig, hoppas jobbet går bra och att du mår bättre snart..

2009-03-09 @ 16:07:01
Författare: Emma

Hm, jag som trodde jag lyckats publicera en kommentar innan. Hur som helst, så hemskt att få ett sådant argt samtal, usch... Era arbetsförhållanden är minst sagt usla!

Men hang in there, snart är det över! Hoppas du mår bättre.

2009-03-09 @ 16:17:22
Författare: Emma

Haha, där är ju kommentaren! Den publicerades under tiden jag skrev mitt andra... Sweet ^^

2009-03-09 @ 16:18:37

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0