You are my sunshine, my only sunshine.

Hjäääälp! Snart är det dags, snart är det dags. Mitt liv hänger i en mycket skör tråd! Jag har djupa, mörka avgrunder till både höger och vänster om mig. Tänk om jag tar ett snedsteg och rasar ända ner till botten, kommer jag att kunna ta mig upp då?
Nej nu ska vi inte överdriva. Jag ska ju faktiskt bara på en anställningsintervju. Går det inte bra så kan det hända att jag rasar ända ner till botten och då kommer jag nog känna mig ganska brydd över hur jag ska ta mig upp igen. Men det kan dock också vara så att om jag glider ända ner till botten så kanske den enklaste och snabbaste vägen finns alldeles runt hörnet, det är bara det att jag inte ser den..?!

Wish me luck!




Dagens låt: Don't Know Why - McFly

Åsikter?
Författare: Anonym

Hej! Hur har det gått? :)

2009-01-09 @ 22:52:15
URL: http://misswicked.blogg.se/
Författare: Emma

Astmamedicin och anställningsintervju! Vi måste ta ett nytt telefonsamtal snart, helt enkelt! Är du hemma på söndag? Lycka till, förresten!

2009-01-10 @ 01:48:27

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0