Ett beslut har fattats.

Jag vet hur jag ska göra, jag har tagit ett beslut. Jag ska ringa min gamla chef idag eller imorgon for att anmäla mitt intresse för jobb. Det känns faktiskt rätt bra i magen nu när jag fattat det beslutet men jag lovar att jag kommer ångra mig efter första arbetspasset... Jag får väl försöka frammana bilder av Australien för mitt inre när det känns tufft. Jag kommer dock att fortsätta leta efter andra jobb samtidigt och kommer därför också fortsätta att få ersättning från Försäkringskassan, om dom nu behagar betala ut den någon gång, vill säga... Jag kanske också borde tillägga att Grey's Anatomy hade ett finger med i spelet, jag mutade nämligen mig själv med att köpa säsong två om jag tog jobbet, så att jag kan fly från min egen miserabla verklighet när jag vill!

För övrigt är promenaden inställd p g a halsont.

Åsikter?
Författare: Emma

Det blir kanske inte så hemskt som du trott? Vi får hoppas på det bästa, och du är väl värd Grey's Anatomy, men det hade du varit ändå tycker jag! :)

2009-01-23 @ 12:43:36

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0