Trött. Segt. Trött. Trött.

Hur trött kan man vara? Har sovit lite halvskumt hela veckan och har inte lyckats ta mig ur sängen förrän runt halv nio om morgnarna. Ska ha sovmorgon imorgon i alla fall, det är ju lördag!
Var ute på min vanliga promenad imorse och när jag kom hem igen så gjorde jag chokladbollar. Mums! Tänkte smaka på dom sen tillsammans med en kopp kaffe. Kommer inte ens ihåg när jag drack kaffe senast..? Det är kanske därför jag är trött, haha!
Jag måste ringa ett samtal innan jag fikar. Har nämligen fortfarande inte hört något från mitt gamla jobb. Segt! Hoppas vi får pratat en stund och bestämt en tid för besök idag då så det händer något!

För övrigt är min helg ganska tom så om någon känner för att hitta på något, hör av er! Jag är öppen för förslag.

Ha en bra fredag!





Dagens låt: Everything To Me - Tamarama (Tips: kolla in på MySpace! Whitney från The Hills pojkvän!)

Åsikter?
Författare: Emma

Känner igen mig i det sega och trötta. Hoppas du också får en bra fredag min vän!

2009-01-30 @ 15:05:41
Författare: Kicki

man kan va trött hur länge som helst, jag vet det av egen erfarenhet. :/



hur fick du reda på att whitneys pojke är med i tamarama? jag läste precis att hon va singel. haha.

2009-02-02 @ 11:26:04
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0