Tadaaaaa!

Sådär; nytt år, ny design. Vad tycks? Jag ska, förhoppningsvis ändra namn på bloggen snart också men jag är inte helt säker på om det går utan att göra en ny blogg så därför vågar jag inte... Jag vill helst inte förlora alla inlägg jag har gjort här men samtidigt är jag så hemskt trött på namnet. Jag kommer inte ens ihåg var jag har fått det ifrån..?

Nåja, det känns bra att den nya designen är klar i alla fall. Hade tänkt hitta en bakgrundsbild också men det fanns inget som föll mig i smaken och det ser ju faktiskt inte helt illa ut med bara det vita, dock lite tråkigt.

Gott Nytt 2009!




Dagens låt: Use Somebody - Kings of Leon

Åsikter?
Författare: josefine

namnet har du fått efter en mcfly låt där de nynnar doodoodooodoooo ;)

2009-01-01 @ 15:41:30
URL: http://joseephine.blogg.se/
Författare: Anonym

namnet har du fått efter en mcfly låt där de nynnar doodoodooodoooo ;)

2009-01-01 @ 15:41:37

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0