Sprängmedel.

Jag fick jättekonstig huvudvärk igårkväll, precis när jag skulle sova dessutom. Varje gång jag låg ner med huvudet på kudden (så som man brukar göra när man sover, you know) så fick jag ont i precis hela huvudet. Tinningarna, käkarna, tandraderna inuti munnen, runt ögonhålorna och uppe ovanpå huvudet. Helsjukt! Den enda ställningen som funkade någorlunda var om jag låg på rygg och stirrade rakt upp i taket... Hur bekvämt är det på en skala?! Jag lyckades i alla fall somna på något sätt men huvudvärken fanns kvar imorse när jag vaknade och den har inte släppt ännu. Efter att jag hade diskat imorse tog jag huvudvärkstabletter vilket bara mildrade värken lite. Vad är detta? Jag känner mig bra annars men eftersom det är så intensiv värk så känner jag mig ändå väldigt vissen.
Jag dör nästan efter lite frisk luft och en snabb promenad så jag tror faktiskt att jag ska bege mig ut en kort sväng innan lunch. Det kanske hjälper?





Dagens låt: Jag Vet Inte Vem Jag Är Men Jag Vet Att Jag Är Din - Håkan Hellström

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0