Segt.

Aj. Min. Kropp. Jag har träningsvärk. Buhu! Och det är faktiskt lite tungt att andas med... Jag kanske körde igång för tidigt i alla fall? Jag tyckte ändå att jag tog det relativt lugnt igår; jag var med på allting men tog inte i 100% och körde halvtakt när dom andra körde fullt. Hur som haver så ska jag ändå ut på en kort promenad senare, måste ha frisk luft! Jag känner även för att baka något onyttigt men jag tror inte att jag bryr mig om det.
Usch, vilket torftigt inlägg det här blir... Det känns som om jag inte har vaknat riktigt än och att huvudet är fullt av sirap! Jag återkommer senare.

Oh btw, it's Thuuuuursday! =D






Dagens låt: Human - The Killers (För att jag hörde den på radion imorse.)

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0