Rise and shine!

Wihoo, ny dag, nya tag! Är pigg som en lärka denna vintermorgon. Hade jag vågat hade jag gått en långpromenad men vi vet ju alla varför jag inte vågar så skit i det. Jag ska äntligen till vårdcentralen idag och förhoppningsvis reda ut all den här skiten och bli riktigt frisk igen. Igår mådde jag faktiskt inte alls bra och det gjorde t o m ont i höger sida när jag andades vilket aldrig har hänt innan... Jätteläskigt! Jag bestämde därför att det var helt okej om jag ville sitta framför datorn hela dagen, dricka te och kolla på The Hills. Så eftersom jag bestämt att det var okej så gjorde jag det också. Höhö.

Imorgon blir också en väldigt spännande dag och jag hoppas alla kommer att hålla en tumme för mig! Jag behöver det.

Hoppas ni får en bra torsdag! Och btw, Bondi Rescue is back on tonight. 22:15 på Tv4 Fakta, don't forget!





Dagens låt: Misery Business - Paramore

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0