Omänskligt.

Kom hem ca åtta imorse, stupade i säng efter att i princip ha varit vaken ett dygn i sträck. Skulle egentligen sovit till fyra nu i eftermiddag men det går verkligen inte. Det är mer kris på jobbet så jag börjar igen kl 18 och jobbar till 07:30 imorgon bitti. Ja, ni läste rätt. Jag ska jobba ett 13-timmars nattpass på 6 timmars sömn. Tänk på mig! Jag kommer tänka på Australien.

Det enda upplyftande just nu är att Bondi Rescue säsong 2 hamnar i min brevlåda någon gång nu i veckan. :D

Åsikter?
Författare: Maria

Tänker på dig! You go girl!

2009-01-31 @ 22:30:18
URL: http://usedmusic.blogg.se/
Författare: Emma

Åh jisses. Galet. Vi måste höras av.. Hoppas du har ork och tid på tisdag. Telefonsamtal :D Tänker också på dig, heja!

2009-02-01 @ 13:52:03

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0