Öhm, förvirrat, yes?

Hey, jag som trodde att jag skrivit ett inlägg igår? Min hjärna måste ha hittat på att jag gjorde det, jag vet nämligen exakt vad jag "skrev" i det. Eller så har jag drömt det? Nej, jag kommer faktiskt ihåg vad jag drömde inatt så det kan inte stämma. Skit samma! Det enda jag ville visa var mitt senaste collage som jag satt upp på väggen i mitt rum, ovanför soffan den här gången. Eftersom det är ett nytt år nu så har jag ju ingen praktisk användning av min McFly-kalender längre men jag tyckte det var synd att bara slänga den eftersom det är många fina bilder i den. Jag tog därför till saxen, klippte ut dom finaste och resultatet kan skådas här nedan:





Och vet ni vad, vinden vänder!!!! :D

Åsikter?
Författare: Anonym

supersnyggt collage! föresten, varför har du raderat din bdb?:O

2009-01-07 @ 12:45:46
URL: http://misswicked.blogg.se/
Författare: Emma

Det känns inte helt otänkbart att du skickat iväg inlägget men att det inte kommit upp än, eller att det fastnat på vägen och inte kommer att laddas upp alls... :/ Synd isåfall!

2009-01-07 @ 13:39:38

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0