Jobb.

Jaha, så var det med det. Det blir jobb ikväll och inatt. Telefonen ringde precis och det är tydligen "kris i kapernaum" så jag får ta nattpasset. Jag som inte jobbat där på ett och ett halvt år. Jag som inte kommer ihåg något men vad ska man göra? Assistenten som var där nu hade jobbat sen sju imorse och den stackaren kan ju inte jobba hela natten också! Sa jag inte att jag skulle ångra mig efter första passet? Jag ändrar det till att jag ångrar mig innan första passet.

Det är nog bäst jag går och lägger mig några timmar så jag orkar med tolv timmars-passet. Vi ses imorgon om jag överlever!

Åsikter?
Författare: Emma

Oh, blast, vilken tuff start! Inte så sjyst kanske att sätta dig på det bara sådär, efter att du varit borta från det hela så länge. Men jag håller tummarna för dig, hoppas du får sova ut sen!

2009-01-30 @ 20:11:15
Författare: Malin

funderat på bilder ?! :D

2009-01-31 @ 02:41:37
URL: http://yaamieb.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0