Is!

Vet ni var jag har varit idag? I Sarahs och Emmis nya lägenhet! Den var superfin med luftiga rum. Jag och Sarah lekte händiga hemmafruar och kopplade in ljudsystem, skruvade i skitsmå skruvar och annat tjafs. Vi kan definitivt ge oss själva en klapp på axeln för allt det besväret!

Jag körde hem för ca en halvtimme sedan. Jag gick som en tant hela vägen till parkeringen eftersom det var så halt på gångarna och när jag väl satt mig i bilen var det första jag hörde en trafikvarning för blixthalka på radion. Mamma ringde dessutom och varnade mig så jag var ganska medveten om hur sjukt halt det var. Jag körde i femtio på landsvägarna, whuuu. Men jag kom hem säkert och fick inte sladd en endaste gång!

Nä, en film hade suttit fint nu!





Dagens låt: 20 Good Reasons - Thirsty Merc

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0