Hej lördag!

Just nu sitter jag och äter en ganska lätt lunch bestående av keso med blåbär och hallon plus en äggmacka. För några år sedan åt jag inte ägg överhuvudtaget men jag har tänkt om och insett att det faktiskt är ganska okej. Jag har dock fortfarande en lätt rädsla för att hitta en halvt utvecklad liten kyckling inuti när jag knäcker äggen...
Om en timme ungefär ska jag köra och hämta upp Marie i Rydsgård. Hon kommer med tåget och ska hälsa på hemma hos mig över helgen! Det blev bestämt, ganska hastigt och lustigt, i torsdagskväll att vi skulle ta en fika i Malmö på fredagen och då bestämdes ytterliggare planer för helgen and here we are.
För övrigt så var det en väldigt trevlig fika igår, Marie berättar fängslande men sorgliga historier och jag lyssnar. Det brukar vara så när vi träffas. Mitt liv är ganska händelselöst för tillfället och hennes är tvärtom så det går ihop bra på det sättet.
Vad ska ni göra i helgen?





Dagens låt: Autumn - Paolo Nutini

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0