????!!?

Okej, jag har nu ett jobb, om jag vill, som i en liten ask (som mamma sade). Jag som hade föreställt mig att vara jublande glad när jag äntligen skulle få skriva det här "jag har äntligen fått ett jobb"-inlägget. Men jag känner mig mest tveksam. Det är nämligen mitt gamla jobb, det jobbet jag hade innan jag flyttade till London, vilket jag ju trivdes sådär med. Men jag behöver faktiskt pengar. Jag behöver något att göra. Och jag behöver en resa till Australien. Om jag tar jobbet så får jag allt det. Och tar jag inte jobbet så får jag inget av det -just nu i alla fall- men en chans att hitta ett annat jobb. Jag har dock ägnat dom senaste sex månaderna åt just det och vi vet alla hur bra det har gått så... Argh! Jag velar fram och tillbaka, jag vet inte hur jag ska göra. Ena stunden har jag bestämt mig för att ta det, fem minuter senare minns jag någon negativ situation som uppstod där och jag blir åter tveksam.
Hjälp?!?!

Något jag är helt säker på, däremot, är att jag fryser som bara den! Och att jag ska träna ikväll. Och att jag har varit hos Emma hela dagen, snackat skit och kollat på kuliga youtube-videor. Det var väldigt trevligt! Det är jag också säker på. Varför kan inte allt vara lika enkelt..?


Åsikter?
Författare: Sarah

Ta jobbet! Du måste ju inte stanna där för alltid och det går alltid att söka andra jobb under tiden :-) Jobba ihop pengarna till din resa och andra nöjen så kommer det att kännas suveränt!

2009-01-22 @ 00:12:55
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0