En helt vanlig dag.

Idag lyckades jag ta mig ur sängen nästan direkt när alarmet satte igång och kvart i åtta satt jag vid frukostbordet. Ytterliggare en timme senare var jag på väg ut genom dörren för en promenad i dimman. Det var väldigt skönt väder ute! När man tittar ut genom fönstret ser det grått och kallt ut men eftersom det inte blåser alls var det faktiskt väldigt behagligt.
När jag kom in igen kollade jag igenom platsbanken, sökte ett par jobb och sådär. Resten av dagen har jag spenderat i köket och diskat och bakat olivbröd. Och trots allt jag har gjort redan så känns det ändå som om jag inte har gjort ett smack och som jag bara har slösat min tid på ingenting, och det är ju verkligen inte sant. Varför känns det så då..?

Jag ska strax ta itu med mitt rum, det är nämligen i stort behov av att dammsugas, men jag tänkte bara fälla en liten kommentar först om ett tv-program som ni kanske följer/har sett. The Hills på MTV. Jag såg sista avsnittet av säsong fyra igår och det enda jag kunde tänka på var hur synd det är om Heidi! Och att det är en skam att det finns sånna freaks som Spencer där ute, USCH! Han har vänt alla Heidis vänner och hela hennes familj emot henne, han är alltid otrevlig mot henne och sin egen syster behandlar han som skit. Jag förstår inte hur Heidi kan stå ut med honom och jag hoppas verkligen att hon inser vad han egentligen är. Självklart så fattar jag att man inte får se alla Spencers sidor (eller någon annans heller, för den delen) i ett program med 20 minuters-avsnitt, men det är tillräckligt länge för att hinna bilda sig en uppfattning om honom! Fy för katten säger jag bara.




Dagens låt: Mr. Curiosity - Jason Mraz

Åsikter?
Författare: Kicki

tack malin, det värmde! sitter här å försöker komponera ihop nån tenta men det ser mörkt ut.



ja klasskompisen lever iaf, sen får vi se i vilken utsträckning. :/



jag gillar inte heller spencer, han är ett s-v-i-n. synd att heidi inte ser det bara.



hoppas allt är bra med dig annars. kraaam

2009-01-14 @ 18:48:51
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0