Cause everyone's got trouble, that's the way the story goes.

Ikväll är det en riktig myskväll hemma hos mig! Vinden viner, regnet smattrar på rutan. Jag har tänt ljus och som sällskap har jag säsong ett av Grey's Anatomy plus glass med kolasås. Avundsjuka? Tänkte väl det. ;D
Min konstiga huvudvärk har varit närvarande mer eller mindre hela dagen. Detta trots en bra natts sömn, massor av vatten, frisk luft och bra mat. Vad är problemet?! Glassen hjälper kanske lite..? Värktabletterna gör det ju inte...

Marie var här igår! Jag tror att vi hann avverka vartenda samtalsämne som finns under eftermiddagen och kvällen. Väry nice! Vi såg 'P.S I Love You' också och konstaterade att det är en bra film. Men har man läst boken den bygger på är den inte fullt lika bra... Tyvärr. Vi såg dessutom en komet, bolid eller vad det nu var explodera på himlen i något slags grönt sken utanför vardagsrumsfönstret. Jordens undergång?

Nu kallar glassen!




Dagens låt: Autumn - Paolo Nutini (Samma som igår, I know.)

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0