But we were one cell in the sea in the beginning.

God morgon! Jag vaknade utvilad imorse, det är alltid härligt, dock hade jag otur både med musiken och programledarna på radion men jag smällde på snooze-knappen istället. Min läkare ringde mig kvart över åtta som avtalat och inget nytt dök upp; jag mår bättre och provsvaren var bra. Jag kommer att bli kallad till en speciell lungundersökning i början av februari, men det är mest en "för säkerhetsskull"-grej och det känns som att det är lika bra att göra den också. Så behöver jag inte bry mig mer om det här sen. Jag har kommit ordentligt in i min nya rutin att gå ut och gå varje dag så det är säkert därför jag både sover och mår bättre. Tänk vad lite frisk luft och motion kan göra!

Dagen idag är lika händelselös som vanligt. På schemat står en längre promenad, strykning och så kolla lite jobb. När jag ställer upp det sådär känns allt väldigt patetiskt och meningslöst. Snacka om att jag slösar bort den bästa tiden i mitt liv - enligt vissa den bästa tiden i ens liv i alla fall - med att göra absolut ingenting. Wihoo, heja mig! Eller vänta, det känns alltid bättre att skylla på någon annan. Hmm... Bu för regeringen, arbetsförmedlingen, lågkonjunktur, vintern, julklappshetsen som tog allas pengar, januari för att det är en allmänt dyster månad, korta kontoutdrag och dyra mascaror. Det var nog allt. Ah, det känns redan bättre! Låt dagen börja.




Dagens låt: Ashes and Wine - A Fine Frenzy

Åsikter?
Författare: Ylva

Svar: Haha, jo, jag skulle nog ha behövt det jag med :D Tänk om man hade honom i garderoben liksom, bara att plocka fram vid behov!

2009-01-20 @ 14:56:32
URL: http://www.metrobloggen.se/londonaup

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0