Boooooring!

Jag har varit en riktigt dålig bloggerska på sista tiden. Det är så tråkigt när folk inte uppdaterar sina bloggar, tycker jag. och nu gör jag själv likadant... Det enda jag kan skylla på är att jag har haft ovanligt mycket att göra. I lördagskväll var jag, mamma och pappa på bio som sagt. Australia; väl värd att ses. Igår var vi på fem års-kalas i Veberöd och det var full rulle med alla småbarn som vanligt, men roligt! Man blir så himla trött efter att ha varit på sånna kalas bara...
I förmiddags körde jag till Skurup och gick på af, apoteket, postade brev (!!!), lämnade/lånade böcker på biblioteket och fyllde på soppa i racerbilen. Sen direkt hem och käka lite lunch innan jag skulle köra Erik till Ystad för en körlektion. Jag satt med i baksätet! Det var jättespännande men jag var lite nervös över att körläraren skulle börja fråga mig saker eftersom jag redan har körkort. Då finns det ju inga ursäkter; egentligen ska man ju kunna allt...
Vad jag ville komma till är att jag helt enkelt inte haft något vettigt att berätta för er, trots att jag knappt varit hemma. Jag ska tänka ut några mer spännande ämnen till morgondagens blogginlägg så kom tillbaka då så får ni förhoppningsvis något roligare att läsa.

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0