Böcker, ni vet.

Så, pappiren blev ivägskickade utan några större problem än ett kuvert som inte ville klistra igen sig men det löste jag med några tejpbitar. Ytterliggare tre jobb landade i lådan idag som jag måste söka. Ett av dom kändes lite väl osannolikt för mig och slöseri med både min och arbetsgivarens tid men vad göra? Måste man så måste man. =/

Jag har nästan tagit mig igenom hela högen av mina böcker nu. Började på den näst sista nu i eftermiddags och trots att jag verkligen tycker om den bokserien så ser jag ändå fram emot att dom tar slut. Jag har nämligen tänkt att läsa om ännu några klassiker nu, om jag kan; Sagan om ringen-trilogin! När filmerna kom ut och det var Härskarringen-feber över hela världen slukade jag böckerna (flera gånger om dessutom) efter att ha sett film nummer ett men sedan dess har jag faktiskt aldrig lyckats ta mig igenom alla tre igen. Jag har börjat på Sagan om ringen och sen har jag bara inte läst ut den... Nu när filmerna gått på tv i jul så blev jag så sugen på att läsa om dom så förhoppningsvis kommer jag lite längre än till Tom Bombadills hus den här gången.

So long!




Dagens låt: South Bay Surfer - Beach Boys


Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0