And you lost more than that in my back seat.

Åh jag längtar verkligen, verkligen, verkligen till mitt på besök på familjehälsan på torsdag. Jag mår faktiskt inte alls särskilt dåligt just nu men jag har ändå tvingat mig själv att stanna inne och inte gå några promenader eftersom det finns en ganska tydlig koppling mellan just promenaderna och mina andningssvårigheter. Det är jättefrustrerande att inte kunna komma ut och gå och särskilt när det är fint väder, som det var i slutet av förra veckan. Det riktigt kliar i fingrarna på mig att få komma igång igen och få gå riktiga långpromenader utan några problem. Jag ser särskilt fram emot att åka ner till stranden och streta fram i blåsten i sanden!

Imorgon måste jag till arbetsförmedlingen igen och jag hoppas verkligen att det flyter utan några större problem. Det är så drygt att behöva slösa bort en massa tid med att stå i köer bara för att lämna några lappar... Det känns faktiskt som ett lite gammalmodigt system men det är tydligen nödvändigt så det är ju, tyvärr, bara att finna sig i det.

Jag är också i färd med att spela in ett nytt band till bilen. Det är ett helt företag att fixa ny musik till min stenåldersbil! Först måste jag göra en låtlista på datorn, bränna den på en skiva och sen spela in den på ett kassettband. Hej 90-tal! Och samtidigt måste jag hålla en tummer för att datorn inte klappar ihop under tiden... Den är ju ganska känslig för minsta lilla nu för tiden.




Dagens låt: Then I Kissed Her - Beach Boys

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0