Allt och lite till.

Oj vad segt det har varit här på bloggen! Jag har inte brytt mig om att skriva några inlägg eftersom det känns som om jag bara skriver samma saker om och om igen. Och jag har ingen ork att skriva ner några djupare tankar heller just nu. Varenda gång jag har satt mig ner och försökt knappa ihop något så har jag skrivit några rader och sedan raderat alltihopa. Det verkar helt enkelt inte vara en bra bloggperiod?

Det där med jobbet går verkligen trögt! Fick (äntligen!) tag på chefen sent i måndags och sen ringde jag till brukaren själv igår men det var inget bra tillfälle att prata så dom skulle ringa upp. Det är ingen som har ringt än så länge... Men jag är ju medveten om hur det kan vara där ute så jag får väl ha tååååålamoood. Hehe!

För övrigt har jag hört rykten om att en fjärde säsong av Bondi Rescue ska börja visas i Australien nu snart?!?! Spännande värre! Hoppas Tv4 Fakta köper in. På tal om det så undrar jag när säsong 2 av ovan nämnda serie tänker dyka upp hemma hos mig? Den verkar vara slut hos tillverkaren men det finns ingen information om när det ska komma fler ex. Hmpf, det är ju typiskt nog den bästa säsongen! Får väl ha tååååålamoood även här.

Dessutom har Beach 2009 fått en bra början! Tränade ordentligt igår och det kändes helt okej! Jag kan äntligen gå i stort sett för fullt utan större problem och dom dagliga promenaderna håller i sig. Det här känns bra, mina vänner!




Dagens låt: Almost Lover - A Fine Frenzy

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0