090128

Det är ganska drygt att vänta på att telefonen ska ringa.

Benjamin Button var bra! Riktigt bra till och med. Det var en sån film som man inte kan sluta tänka på efteråt och fastän man gör andra saker som tar upp ens tankeverksamhet så finns den ändå i bakhuvudet hela tiden. Självklart så var det roligt att träffa Marie också, som alltid! Vi ska göra en tradition av att gå på bio tillsammans, fastän det är svindyrt nu för tiden. Men jag rekommenderar er i alla fall att gå och se Benjamin Buttons otroliga liv! Den är väl värd sina Oscars-nomineringar.

Ikväll ska jag gympa igen. Yes, jag tänker pallra mig iväg fastän jag är supertrött! Tog ett tag innan jag kom till ro igårkväll och jag var dessutom kall som en isbit efter bilfärden hem från tågstationen i min iskalla racerbil. Brr!

Vi hörs!



Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0