Wuhuu!

Yes! Jag slipper jobbet ikväll, vi ska ta allt på lördag istället och det går säkert finemang. Så nu kan jag träna ikväll i alla fall! Och sen belöna mig själv med lite Vänner efteråt när jag kommer hem. Supernajs!

Imorgon ska jag göra den där lungundersökningen och ett pricktest på familjehälsan i Rydsgård. Tänk om jag är allergisk mot något? Jag dör om jag är allergisk mot Findus. Förutom undersökningen så ska jag... Nä, jag ska nog ägna mig åt att göra ingenting! Gå en promenad på sin höjd, kanske dammsuga lite. Malin är bäst som soffpotatis!

Åsikter?
Författare: alexandra

Gud vilken härlig header!! Det skulle vara så skönt att vara i ett varmt land nu :)

Författare: Anonym

Vad härligt! Tänk sedan när du har tjänat ihop tillräckligt med pengar till resan:)

2009-02-04 @ 16:35:48
Författare: Kicki

2009-02-04 @ 16:40:18
URL: http://m
Författare: Kicki

jag håller med. att han skulle va över 30 blir galet, jag trodde att han va 17 typ. det kan ju vara hans rollkaraktär, men han ser ut som ett barn. jag vet inte om jag ska tro på det. haha.

2009-02-04 @ 16:42:53
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0