Grym helg!

Idag har jag varit på tre års-kalas. Jag fick hoppa i sängar, rulla bollar och bli återupplivad av ett helt gäng läkare och sjuksköterskor efter att en liten tjej väldigt snällt påpekat för mig att mitt hjärta inte slog längre. I samma veva fick jag även en spruta inkörd i munnen och tånaglarna klippta. Snällt va? Nu behöver jag ju inte göra det själv!

Nästa vecka börjar bli fullbokad... Jobbet ringde nämligen i förmiddags. Från att bara ha jobbat torsdag och natten mellan söndag-måndag har jag nu gått till att jobba även onsdag och lördag. Tur att jag får grymt betalt! Och tur att jag har fredagen att se fram emot; fika och bio med Marie! :D Jag behöver en pratstund och lite skratt. Och en chai latte!

Ikväll ska jag se Love Actually på tv. Har velat se den i flera år men det har aldrig blivit av. Jag kommer ihåg att vi började se den i skolan en gång men vi hann aldrig se färdigt den? Vet inte varför. Men nu är det i alla fall dags! Ska ladda batterierna inför veckan med lite clementiner och mörk choklad, yum!

Oh, har ju helt glömt bort att berätta om Jesus igår! Och Joey och jag återförenades äntligen! För första gången på svensk mark. Vi pratade gamla minnen, framtiden och massa Ola Salo såklart. Efter föreställningen var det dock bara Judas som gällde. Han var både bäst OCH hetast. RAWR! Vi fick se en fantastisk show med grym musik och bra sång men den tog slut för fort... Efteråt gick vi på engelsk pub med våra mammor och jag fick beställa i baren för min lilla mor vågade inte. xD

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0