Snö!

Det har kommit snö! Synd att jag inte har tid att gå och ut och njuta av den... Igår blåste det alldeles för mycket för det men idag är det lugnare och det hade varit skönt med en promenad. Ska strax sätta mig i bilen för att köra till jobbet. Blir ju intressant att se hur mycket snö det finns att köra fast i på vägen! Jag ska köra mammas lilla golf också, det är ju en sån grym terrängbil alltså! Not. Förhoppningsvis kommer jag fram utan några större bekymmer.

I måndags höll jag förresten på att snubbla över en kille i mitt eget kök. Det är inte ofta man stöter på sånt! Bokstavligt talat, alltså. Jag hade varit en snell storasyster och hämtat Erik vid bussen och när vi kom hem hade det kommit någon för att laga vår diskmaskin. Den har för övrigt varit paj femtioelva gånger på några veckor men det är en annan historia.
I alla fall, när vi kom innanför dörren så låg diskmaskinskillen raklång på golvet, inklämd under den helt utfällda diskmaskinsdörren och mixtrade med något undertill. Till saken hör att vårt kök är ganska smalt så det fanns en minibit golv kvar att klämma sig förbi på, dvs. det fanns en ganska stor risk för att trampa på honom, på olika ställen. :D Just då tyckte jag att det var fantastiskt roligt och fick bita mig i kinden tills jag var utom hörhåll för att inte börja skratta högt.

Nu sticker jag! Passa på att njut av snön ni som har tid.




Dagens låt: Tim McGraw - Taylor Swift

Åsikter?
Författare: Emma

Haha, det låter galet komiskt, jag hade nog skyndat mig in på ditt rum och exploderat av skratt xD



Jag ska kasta snöbollar för dig också, lovar!

2009-02-12 @ 22:15:19

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0