Sjuk eller inte sjuk? Det är frågan...

God morgon! Idag mår jag sådär. Jag var ju på lungundersökning/allergitest igår och det gav ingenting. Så enligt testet är jag helt frisk och ska inte ha några problem, hur kan det då komma sig att jag inte känner mig frisk? Igårkväll så hade jag lite ont i bröstet på vänster sida och idag känner jag mig nästan precis som jag gjorde i höstas i samband med förkylningarna. Det finns inte ord för hur trött jag är på detta! Mamma tror jag är hypokondriker, jag undrar det jag...

Åsikter?
Författare: hannebanne

hej saknade kusin!

tack så mycket för den fina gratulationen & ja, presenten har kommit fram & jag tackar så hjärtligt! Jag har varit på jakt efter nya kläder ett tag nu så ett presentkort var toppen :) tack så mycket igen! Hoppas att ni har det toppen nere i skåne :)

2009-02-07 @ 11:45:23

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0