Sammanfattning sen sist.

Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte pallat, har varit för trött och för upptagen. I måndags åkte jag till Skurup och hängde på af som jag brukar göra veckans första dag. När jag var på väg hem ringde telefonen "hej, kan du jobba i eftermiddag?". Skulle inte tro det va! Jag sa att jag var upptagen och att det skulle bli lite svårt för mig att hinna med... Herregud, det var knappt ett dygn sedan jag åkte därifrån sist efter att ha jobbat 11+13 timmar, finns det ingen annan att ringa till liksom? Jag hade verkligen inte pallat ett tio timmars pass till direkt på måndagen. Inte för att jag ogillar arbetet i sig utan bara för att det är just det; arbete. När man har varit arbetslös i ett halvår och är van vid att göra ingenting så kan det vara jobbigt att komma igång och man blir ju så himla trött av att jobba på natten också, för även om man sover på dagen så är man inte lika utvilad då som man gör när det är "meningen" att man ska sova. I alla fall, jag åkte hem istället och drack kaffe och tittade på Greek som jag missade i söndags.

Igår så åkte jag till Ystad för en bagel med Sarah på Snuggles. Sen gick vi hem till henne och Emmi och dränkte oss i kaffe och lite för många kakor samt såg på Disturbia och Sweeney Tood. Jag kunde inte äta middag när jag kom hem igen... Några timmar senare kunde jag klämma ner en liten skål pasta och spenatröra, haha. Köttpaj, någon? Men det var kul att träffa lite folk och se lite film, har velat se Disturbia ett bra tag nu. Den står numera på min "DVD:er att köpa"-lista.

Ikväll ska jag iväg till jobbet några timmar för att lära mig några nya rutiner och innan dess ska jag helst hinna med en promenad, lite jobbsök, lite kaffe och middag. Vi får se om det går!

Oh oh oh, vet ni vad som just precis för en liten stund sedan äntligen hamnade i min ägo? Yes, säsong två av Bondi Rescue! Ska nog spara den till söndag, eller kanske tisdag, och se alla avsnitt i rad på en gång! :D

Ha en bra dag!



Dagens låt: So Long - ABBA

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0