Så kommer allting bli hur gött som helst.

God måndag på er! Har ni det bra i kylan?

Det kommer mer snö! Trevligt värre men det är synd att det egentligen är töväder så det lägger sig inte riktigt som det skulle kunna ha gjort. Hade varit roligt att åka lite pulka i backen på andra sidan vägen men man kan ju se jorden igenom på väldigt många ställen så jag vågar inte... Det har varit folk där uppe och åkt men jag är ganska rädd om min svanskota så jag låter det vara.

Finns inte så mycket roligt att berätta för er annars. Nej, det finns nog inget roligt alls, när jag tänker efter. Inte för att det har varit en såndär depp-dag, det har bara inte hänt något extra intressant... Intresseklubben sprängs. Ungefär som när Josefine på MSN först upplyste mig om att hon mådde jätteilla och skulle gå för att vila och sen att hon hade spytt när hon kom tillbaka. Haha! Putte litten.

Rubriken är bästa citatet, bara så ni vet.




Dagens låt: Everything's Alright - Jesus Christ Superstar Soundtrack

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0