Kort sammanfattning;

Ons: Jobb, fick börja en timme tidigare pga personalbrist.
Tors: Jobb, fick stanna en timme längre pga personalbrist.
Fre: Underbart rolig heldag! Fika och bio med Marie i Malmö. Vi är bäst på att prata och gå på bio, alltså. Mår alltid bra efter att vi har dissekerat alla våra problem tillsammans. Träffade sen Karin och Maria på tåget hem och följde med hem till Rydsgård, var avundsjuk på deras utgång och lockade hår. Bestämde mig för att ge jobbet några veckor till.
Lör: Jobb, fick stanna en timme längre pga personalbrist. Fika i Ystad innan jobb med ovan nämnda töser plus deras storasyster. Fick lite hopp om min arbetssituation och tog under bilfärden till jobb definitivt beslut att sluta där snarast.
Sön: Jobb, fick återigen stanna en timme längre pga personalbrist. Var fruktansvärt förbannad när jag körde hem och inte ens min mentor, Ola Salo, kunde hjälpa mig. Då är det illa.
Mån: Har ringt och sagt upp mig på jobbet fr o m den 31 mars med hjälp av en liten vit nödlögn. Ska strax åka till Skurup, arbetsförmedlingen, banken och till sist Emma!

Snacka om att mitt liv radikalt förändrats mot för några veckor sedan. Nu hinner jag knappt andas.

PUSS!

Åsikter?
Författare: Maria

Jadu, men nu kan de ju bara bli bättre! HAr du ringt till Svedala än? Keep me updated please! Lots of looove

2009-02-24 @ 22:43:13
URL: http://usedmusic.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0