I'm aliiiiiiiiive!

Jag lever! Jobbade i lördags och bytte kommande söndag mot söndagen igår. Helgen har därför bara bestått av jobb, mat och sömn. Men det känns okej eftersom jag jobbade på dagen och sov på natten. Jag har sagt till att jag föredrar att jobba em/kväll framför natt men att jag kan ta nattpass någon gång ibland ifall det krisar. Men det går faktiskt jättebra på jobbet, jag önskar att det inte var så långt att köra bara...
I veckan blir det även jobb onsdag-torsdag men sen är jag ledig en hel vecka. Tänker inte hoppa in någonstans! Jag är en halvstrejkande timvikarie, haha. Jag föredrar att bestämma i förväg när jag ska jobba (vem gör inte det, förresten?) men det är väl klart att man får vara lite flexibel då och då. Bara inte just nu... xD





Dagens låt: Hungry Eyes - Dirty Dancing Soundtrack

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0