Helg.

Tänkte bara skriva en liten notis eftersom jag inte kommer att ha tid för det i helgen. Den sista och tredje dagen med af-aktiviteter var minst lika ogivande som dom föregående två... Nu är det i alla fall överstökat.
Imorgon och på söndag blir det jobb 13:45 - 22:30. Än så länge i alla fall. På mitt jobb är det ju så att när man kommer dit vet man aldrig när man får åka hem! Jobbade över en timme alla dagar förra veckan t ex... Har jag riktig otur får jag stanna till morgonen efter.
I alla fall, det jag ville komma till är att nästa vecka är relativt tom jämfört med denna så jag ser fram emot att fylla dagarna med allehanda bus. ;D

Btw, igår beställde jag följande på ginza: hela säsong två av Grey's Anatomy (fast i två delar), A Walk To Remember och, det bästa av allt, Sex and The City-boxen! Den där lilla skolådan ni vet?! Allt landar i min brevlåda någon gång i början på nästa vecka. :D

Hoppas ni får en roligare helg än vad jag kommer att få!

Åsikter?
Författare: LINDA.

tack för rekomendationen :P

2009-03-01 @ 15:48:07
URL: http://HTTP://DEBSKI.BLOGG.SE

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0