Hej!

Äntligen har jag ro att sätta mig ner och skriva lite. Jag är nu officiellt anställd och det känns bra att ha det på papper, ifall det händer något! Högre lön än förra gången jag jobbade där fick jag också.

Jag längtar till imorgon. Jag och Joey together again, finally! Och så Ola Salo och Jesus också. Vilket gäng, va?! Fruktansvärt roligt ska allting bli! Jag hoppas att ni är avundsjuka.

Ikväll tänker jag inte göra ett smack mer än att äta glass med kolasås och titta på 'Win A Date With Tad Hamilton' som går på tv. Efter att ha jobbat två dagar i rad känns det alltid som om jag jobbat i en vecka, jag vet inte varför, så därför ska jag verkligen njuta av att ha den här fredagkvällen helt för mig själv!

Hoppas att ni också får en trevlig kväll och att fredagen den trettonde inte varit alltför elak mot er. Puss!





Dagens låt: Poker Face - Lady Gaga (Skitbra gung i bilen!)

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0