Exhausted.

Så, nu känner jag mig nästan normal igen. Det gick jättebra på jobbet inatt men det var ganska drygt att börja kl 18 och veta att man har 13 timmars jobb framför sig. På vägen dit började det dessutom snöa och under natten tilltog vinden och jag var helt säker på att vi skulle bli insnöade! Men det var aldrig någon fara. Nu har jag så ont i ryggen! Jag är för lång, tror jag. Och vet nu hur läskigt det är att köra hem på morgonen efter att inte ha sovit på natten? Ögonen går i kors och jag kommer på mig själv med att flera gånger bara stirra på vägen framför mig utan att egentligen se den. Det hjälper bara lite att stänga av värmen och skruva upp volymen. Nu ska jag i alla fall inte tillbaka förrän på onsdag och det är bara några timmar. Men inatt har jag (om jag räknade rätt) tjänat lite drygt 2000 spänn. Timlönen motsvarade samma summa som jag får på en dag från försäkringskassan.

Nu ska jag inta ryggläge innan det blir tacogratäng. Yum!

Åsikter?
Författare: Kicki

på wiki står det att det är oklart, men på imdb står det att han är född -77 å är gift. jag kan ju inte svara på att det är sanning iofs, men jag tycker att det är läskigt. 32 år? uhhh.

2009-02-03 @ 22:47:13
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0