Blink is back!

Tjehoo! Jag gör som resten av musik-världen och deltar i firandet av Blink 182s reunion! Hur jävla grymt är inte det här?! Kommer dom till norra Europa är jag där! :D

Veckans enda lediga dag tänkte jag tillbringa här hemma bl a på grund av avsaknad av fordon. Egentligen vill jag inte åka någonstans men även om jag hade velat det så hade jag inte kunnat... Så, alla ni som hört av er och velat hitta på något; kan vi ta det nästa vecka istället? Jag har endast en uppbokad dag den veckan so far och det känns lite dumt att klämma in något nu när det finns nästan obegränsat med timmar till umgänge då. Håller ni inte med?

För övrigt så har jag anmält mig till vårens högskoleprov och jag hoppas, nej jag förväntar mig, att jag höjer mitt resultat minst ett par snäpp sen sist. Någon annan som också ska göra provet i vår?

Nu ska jag stryka som den snälla dotter jag är.





Dagens låt: Carousel - Blink 182

Åsikter?
Författare: Anonym

Jag kanske också borde göra om det... Hur som helst, vi ska nog kunna ses nästa vecka istället =) Hoppas jobbet går bra!

2009-02-10 @ 17:22:11
Författare: Emma

Jag skrev den där kommentaren..

2009-02-10 @ 17:22:49

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0