090205

Morn på er! Idag är jag segare än segast. Jag gick ju på träningen igår istället för att jobba och det kändes riktigt tungt... Det måste ha varit något fel på mina muskler för när jag kom hem så höll jag på att sträcka mig två gånger när jag gjorde helt normala saker. Någon timme senare låg jag som en död fisk i sängen, utan att kunna somna. Jag var helt enkelt "för trött" för det! Jag lyckades till slut ändå, drömde mardrömmar om att vårt uthus brann ner och när jag vaknade var jag fortfarande helt tung i kroppen och det rev i halsen. Så här i efterhand borde jag kanske ha skippat träningen eftersom den orsakade mer smärta än den borde gjort..?!
Just nu hade en kopp te eller kaffe suttit fint för att få fart på dagen. Tyvärr ska jag ju på den där lungundersökningen i eftermiddag och får inte lov att dricka något med koffein i... Bummer!!!

Åsikter?
Författare: alexandra

Ja! verkligen :) det vore sjukt härligt !! :)


Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0