Energizer bunny, anyone?

Nu kände jag faktiskt att jag saknade bloggen, bara sådär. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag kommer väl på något längs vägen! Jag har varit vaken i ganska många timmar redan och sitter här med en rätt så stark kaffe. Trots det känner jag mig ändå helt slut, inte ens koffeinet kan göra något utslag idag, och jag har ingen energi kvar efter första praktikveckan på dagis! Det var ändå en kort vecka bestående av tre heldagar... Nästa vecka är det bara att köra på; 7:45-16:15 varje dag. Men det är ändå skönt att ha så kallat normala arbetstider, en halvtimmes ordentlig lunchtid och kunna komma hem i lagom tid till middagen med familjen. Dessutom är alla barnen så härliga att dagarna går superfort!

Imorse när jag vaknade var himlen fylld av tunna, vita moln men nu har dessa tussar dragit bort och lämnat en riktigt blå himmel efter sig. Kanske borde man gå ut? Eller, rättare sagt, jag borde verkligen gå ut! Kanske borde jag till och med plocka fram min lilla röda tant-cykel? Jag tror inte att jag har suttit på den sedan sommaren innan jag flyttade till London... Den skulle nog också behöva lite motion! Annars kanske det räcker med en promenad... Åh, vart har min självdisciplin tagit vägen?! Är det någon som hittar den så säg till.

Nej ni, nu ska jag faktiskt pallra mig ut i solen! Hoppas ni har en bra helg.





Dagens låt: Haunting - Anberlin

Åsikter?
Författare: Mariam

Saknar dina uppdaterar:(

2009-05-11 @ 12:09:08
Författare: Mariam

uppdateringar*

2009-05-11 @ 12:09:25

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0