Hey, I put some new shoes on!

Hur kan det vara så fint väder? Det är nästan olycksbådande härligt. Jag är övertygad om att Moder Natur kommer att ge oss en sista vintersläng innan våren/sommaren kommer på riktigt och med tanke på att vi här nere inte har haft en riktig snöstorm än i år så tycker jag inte att vi ska ropa hej! Men vi kan ju njuta ändå medan vi väntar.

Mamma och jag utförde lite ärenden i Ystad idag medan Erik hade körlektion och jag råkade då springa på dessa skönheter till sandaler!



Har letat efter precis sådana sedan förra året, dom har bara existerat i mitt huvud. Äntligen hittade jag ett par på riktigt! Längtar tills det blir så pass varmt att jag kan använda dom. Hade jag inte varit så kallblodad hade jag nog kunnat ha dom på mig redan imorgon. En del folk i Ystad sprang ju runt i små jeansshorts och t-shirt, vilket var kanske lite väl tilltaget med tanke på att vindarna faktiskt inte var så varma, men whatever floats their boat!





Dagens låt: Losing You - Dead By April

Åsikter?
Författare: Sessan

Svar: Nehepp, Boothy is miinee! Sager vi... LOL! x)

2009-04-06 @ 23:48:04
URL: http://sessisen.blogg.se/
Författare: Maria

Det var väl sånna du letade efter i London om jag inte minns fel? Skit snygga i alla fall!

2009-04-07 @ 09:03:56
URL: http://usedmusic.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0