Twitter.

Det är ganska intressant att se mitt läsar-snitt ligga på 10 läsare per dag, även när jag inte skriver ett endaste litet inlägg. De senaste dagarna har jag bara hängt på twitter och skrivit småuppdateringar där när jag har känt för det, plus att jag har varit ute och solat i det fina vädret. Har minsann lyckats att få lite färg!
Poängen med det här inlägget var mest att berätta för er att om ni vill följa mig och min vardag så gör ni nog det säkrast på min twitter. För tillfället har jag ju världens problem med att författa ordentliga blogg-inlägg, men jag vill ändå att folk ska veta vad jag gör, så twitter är helt perfekt just nu och jag kommer att komma tillbaka till bloggen igen på riktigt när jag känner för det.

Annars har jag återupplivat en gammal barndomsklassiker i eftermiddag; The Tribe! Ni kanske också brukade titta på det på danska tv2? :D

Puss och kram!

Åsikter?
Författare: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej :)

Haft en bra helg?

Kram

2009-04-14 @ 10:41:25
URL: http://lemondream.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0