Baby, I can see your halo.

Det är inte så snällt att lämna sina läsare vind för våg så här som jag har gjort denna veckan. Till mitt eget försvar så kan jag meddela att jag legat däckad av en grym förkylning större delen av tiden och, tro det eller ej, men då är inte bloggen högst upp på prioriteringslistan. Jag hade mer feber än vanligt, tempen var uppe och snurrade nära 39-strecket. Det ni! Jag har haft feber på riktigt och måste ha varit väldigt, väldigt sjuk med andra ord.

Jag har missat allt det härliga vårvädret också. Det har känts fel att ligga inomhus när solen har strålat utanför fönstret men jag kan inte direkt påstå att jag har varit så sugen på att gå ut... Idag tänkte jag att nu, nu ska jag ut och i alla fall sitta med ansiktet i solen några minuter! Men det är ju svinkallt ute och solen är täckt av soldis. Brr! Dessutom skapar en plöjande traktor på en åker störande bakgrundsljud. Jag hade i alla fall näsan utanför dörren i mer än två minuter så det är väl bättre än inget.

När jag har druckit upp mitt kaffe ska jag baka banankakor. Av någon anledning ligger det en hel hög med väldigt övermogna bananer i fruktskålen som ingen vill äta. Jag förstår verkligen inte varför, dom ser ju så aptitliga ut där dom ligger, mer bruna än gula.

Btw så har jag funderat på att skaffa mig en Twitter. Eftersom jag för tillfället har världens problem med att författa ihop ett endaste blogginlägg per dag (i höstas låg snittet på två per dag) så kanske en mikroblogg vore något istället? Dessutom hör jag om det precis överallt och det har börjat komma till den nivån att jag blir irriterad eftersom jag inte är helt säker på hur det funkar. I'll keep you posted.

Igår förhandsbokade jag Twilight-DVD:n! :D




Dagens låt: Halo - Beyoncé (Jag gillar inte alls Beyoncé. Det är snarare tvärtom, jag ogillar hennes musik, men den låten gör mig varm i hjärtat och svag i knäna.)

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0